Zespół


Nasz zespół składa się z profesjonalistów, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów badawczych. Pracownicy mają przygotowanie zawodowe z dziedzin takich jak zarządzanie, ekonomia, językoznawstwo, socjologia i psychologia.
 

xs1920r Andrzej Ludek

Kliknij


xs2105r Marcin Rudzinski

Kliknij


xs1791r Marlena Derlatka Pakula

Kliknij


xs1716r Karolina Oleksiak
Andrzej LUDEK
Prezes Zarządu
Marcin RUDZIŃSKI
Director of Field Operations
Marlena DERLATKA-PAKUŁA
Senior Project Manager
Karolina OLEKSIAK
Sekretariat
xswhos

OLYMPUS DIGITAL CAMERA xs2125r Jacek Wojtkowiak

xs1741r Zbigniew Korona

Kliknij


Artur CIĘŻKOWSKI
Specjalista
Dział Przetwarzania Danych
Aleks KARTSEL
Konsultant ds. Rozwoju
Jacek WOJTKOWIAK
Logistyka
Zbigniew KORONA
Kierownik
Działu Przetwarzania Danych

Szanowni Państwo, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tego typu danych, prosimy o zapoznanie sie z naszą Polityką Prywatności oraz jej akceptacje w celu dalszej możliwości korzystania z naszej witryny.

Andrzej LUDEK – Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny. Jest absolwentem Wydziału Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Planowania i Statystyki (obecnie SGH). W swojej karierze był związany między innymi z Centrum Badania Opinii Społecznej, Instytutem Badania Opinii i Rynku GfK Polonia oraz przez ponad cztery lata pełnił funkcję Dyrektora Generalnego MEMBR INTERNATIONAL (Poland). Od 1991 roku jest Członkiem Europejskiego Stowarzyszenia Badań Marketingowych i Opinii Publicznej (ESOMAR). Pełnił funkcję Prezesa Polskiego Towarzystwa Badaczy Opinii i Rynku od 1996 do 1999 roku. Członek Marketing Research Association, Członek BIAC Polska - Komitetu Doradczego Rozwoju Biznesu i Przemysłu OECD przy Konfederacji Pracodawców Polskich (1999-2003), od 2015 roku Prezydent Rady Polskiej Izby Handlu. Członek Zarządu Instytutu Badań DNA. Członek Rady Nadzorczej CEEUN (Central and Eastern European University Network). Andrzej Ludek jest również działaczem społecznym w ROTARY INTERNATIONAL, był Gubernatorem Dystryktu Rotary D-2230 (Białoruś, Polska, Ukraina), prezydent Światowej Rady Wykonawczej Komitetów Międzynarodowych Rotary International (2016-2018). Odznaczony przez Prezydenta RP Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski.

Katarzyna M. STASZYŃSKA - konsultant do spraw metodologicznych. Z instytutem ALMARES współpracuje od 2004 r. Jest absolwentką Wydziału Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, doktorem socjologii, specjalizuje się w metodologii badań społecznych i rynkowych. Od 1993 r. zajmuje się badaniami marketingowymi, w latach 1994 - 2003 była prezesem zarządu CASE Consumer Attitudes & Social Enquiry, wcześniej dyrektorem Działu Realizacji Badań SMG/KRC Media Poland. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Socjologicznego oraz World Association for Public Opinion Research (WAPOR), a także Polskiego Towarzystwa Socjologicznego. Jest adiunktem w Katedrze Nauk Społecznych Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie prowadzi wykłady i konwersatoria z przedmiotów metodologicznych, w tym z metodologii społecznych badań stosowanych oraz socjologii współczesnego społeczeństwa polskiego. Od 2000 r. prowadzi także wykłady „Teoria i praktyka badań ryku” oraz „Opinia publiczna i jej badanie” w Collegium Civitas. W latach 2003 – 2009 była członkiem Rady Ekspertów ds. Ochrony Konsumentów przy prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Jest autorką licznych publikacji naukowych; artykułów dotyczących metod badań rynkowych, zastosowania badań rynku w praktyce marketingowej, historii badań rynku i opinii publicznej. Ostatnio ukazała się napisana przez nią książka „Marka, konsument, badacz: spotkania na rynku” wydana przez Oficynę Wydawniczą Wolters Kluwer.

Katarzyna GÓRSKA – Dyrektor Badań, absolwentka Politechniki Łódzkiej. W Instytucie ALMARES jest odpowiedzialna za koordynację pracy działu badawczego, opracowywanie konceptów i narzędzi, a także za raportowanie projektów. Pracowała zarówno po stronie agencji badawczych jak i klienta na stanowiskach Research Manager/Consumer Insight Manager. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w badaniach w takich firmach jak: Colgate – Palmolive (Poland, Central Europe & Baltics), Starcom (Media House), Beiersdorf Lechia SA Poznań (Nivea S.A.), The Coca-Cola Company, Altadis/ Seita (Tobacco Company), Kamis (Seasoning Company), Pentor Research International, MEMRB / Synovate, Nielsen. Katarzyna Górska jest również działaczką społeczną, opiekuje się zwierzętami i przeprowadza procesy adopcyjne dla tych które nie mają własnego domu.

Marlena DERLATKA-PAKUŁA – Project Manager, absolwentka socjologii. W Instytucie ALMARES zajmuje się prowadzenia badań jakościowych, etnograficznych i ilościowych, jest odpowiedzialna za przygotowanie narzędzi badawczych, moderację oraz opracowywanie raportów. Z badaniami jest związana od 2006 roku, swoje doświadczenie zdobyła w EEI Market Research oraz w Instytucie ALMARES

Marcin RUDZIŃSKI – Dyrektor Operacyjny Działu Realizacji Badań, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. W Instytucie ALMARES jest odpowiedzialny za przygotowanie badań, pilotaż, realizację oraz kontrolę. Jest odpowiedzialny za koordynację projektów zlecanych przez zagraniczne agencje badawcze. Z badaniami jest związany od 1998 roku.

Zbigniew KORONA – Kierownik Działu Przetwarzania Danych, absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej. W Instytucie ALMARES jest odpowiedzialny za przetwarzanie i analizę danych. Posiada ponad 20 lat doświadczenia w badaniach rynku, był Kierownikiem Działu Przetwarzania Danych w Instytucie PENTOR (1991 – 1993), pracował także jako analityk na Uniwersytecie w Salerno (1993 – 1995).

Maria Staszyńska – Project Manager. Z Instytutem ALMARES współpracuje od 2018 roku. Zaczynała w Kantar TNS. Jest absolwentką Socjologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz Psychologii w Zarządzaniu w Akademii Leona Koźmińskiego. Obecnie w trakcie studiów doktoranckich na Uniwersytecie Warszawskim. Jej zainteresowania skupiają się głównie na badaniach społeczno–politycznych. W Instytucie ALMARES jest odpowiedzialna za przygotowywanie narzędzi badawczych, koordynację, prowadzenie projektów badawczych, raportowanie.