Between 7 and 10 stalls enabling testing of buying behavior, taste tests, sniff tests, packaging tests, ad tests, etc.
Possibility of preparing store shelves
A kitchen with refrigerator and capacity for preparing products consumed warm.
Options:
Developing research concept
Development of questionnaire
Respondent recruitment
Execution of study, fieldwork
Analysis and report
Studio 1 – Świętokrzyska 20
Studio 1 – Świętokrzyska 20
For information on studio rental prices, please clickcontact the ALMARES Institute office.
Studio 2 – Świętokrzyska 31/33a
Studio 2 – Świętokrzyska 31/33a
ALMARES is a member of
Szanowni Państwo, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tego typu danych, prosimy o zapoznanie sie z naszą Polityką Prywatności oraz jej akceptacje w celu dalszej możliwości korzystania z naszej witryny.